tirsdag den 4. december 2012

Jul

Så blev det jul, og er det ikke bare en hyggelig årstid? Jeg elsker stemningen, julepynten, stearinlysene osv., og i år er det bare helt perfekt, eftersom sneen faldt allerede d. 1. december. Herhjemme brugte vi weekenden på at pynte op til jul og lave juledekorationer. Sidste år fik jeg en adventskrans i julegave af manden min, og den skulle selvfølgelig hænges op i år. Jeg elsker den simpelthen - den er så simpel, og kan pyntes op alt efter humør. Derudover kan den også bruges resten af året, hvis man blot pynter den med andet end julepynt.
Men for nu vil jeg bare nyde, at den er kommet op og hænge, og at den skaber en masse julehygge herhjemme.



Adventskransen er lavet af Morfo, som også laver alt muligt andet fint brugskunst.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar