tirsdag den 20. november 2012

Barnevognskæde


Ja, jeg har jo ingen børn endnu, men jeg synes at de kreative projekter til babyer normalt er lidt mere overskuelige end projekterne til mig selv, så der bliver kreeret masser af babyrelaterede ting her i huset. Heldigvis er manden ikke blevet skræmt af det endnu :)

Jeg faldt over denne barnevognskæde fra Kreahjørnet, og blev forelsket, så jeg skyndte mig at købe Maja Hansens bøger med hæklede dyr. Det er så resulteret i disse fire små bamser, som jeg regner med at få sat på en kæde ligende den fra Kreahjørnet - Jeg har allerede perlerne, og så skal bamserne vidst også lige have et par øjne hver.

Jeg regner med at skulle have lavet nogle flere dyr i fremtiden - eventuelt til en uro til et fremtidigt børneværelse?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar