lørdag den 29. september 2012

Solopgang over Thy

De sidste 3 dage har jeg været tidligt oppe - rigtig tidligt oppe i forhold til, hvad jeg er vant til. Grunden var, at jeg skulle til Thisted Gymnasium og HF og undervise eleverne i, hvordan vi arbejder problemorienteret på Aalborg Universitet, hvor jeg studerer. Det var nogle rigtig gode dage, med masser af grin og snakken med eleverne, men det sjoveste var nok, at gymnasiet i Thisted var fuldstændig identisk med Viborg Gymnasium, hvor jeg selv blev student. Det var som at blive sendt tilbage i tiden, til da man selv gik rundt på gangene med vennerne, og havde hele verden for sine fødder. Det har jeg selvfølgelig stadig, men allerede nu, har man jo valgt den vej, man ønsker at gå, så på en måde er fremtiden lidt mere konkret i dag.
Men hvorom alting er, så skulle vi hver morgen køre fra Aalborg kl. 6.30, og på turen kunne vi se denne smukke solopgang. Og det er jo Thy, så selvfølgelig var der vindmøller i horisonten.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar