søndag den 23. september 2012

Voksduge og andet sjov


Den anden dag læste jeg denne blog, og så de utroligt fine stofdukker. Jeg kunne slet ikke stå for dem, og måtte selvfølgelig en tur i Stof og Stil, og have fat på stoffet, så jeg kan lave mine egne -så glemmer vi lige for en stund, at jeg ikke har en symaskine, og faktisk heller ikke har plads til en.
Min mor har dog lovet mig hendes gamle - hun har nemlig købt en ny, og når hun har fundet ud af, hvordan den virker, så flytter hendes gamle herind. Der kan dog gå lidt tid endnu, men nu har jeg i hvert fald det første projekt at gå i gang med til den tid.

I Stof og Stil så jeg også disse fantastiske voksduge - er helt forelsket. Specielt den lysegrønne og blå er bare skønne. Så de er røget direkte på ønskesedlen, og håber at se dem til jul.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar